Friday 6 January 2012

Form 1


Assalamualaikum, annyeong evelibadi!!!~

Sihat ke ape? Muehehe, so entry ni aku nak story ah sikit pasal new school aku... Eh jap!!! Secondary school weh ~('.'~) aku baru memasuki... alam remaja? Kot..? Ah, by the way, disiplin, peraturan ape semua memang 'WOW' ilike... -.-''''.

First day berhimpun, then ada orintasi. Second day orintasi orintasi orintasi. Then, jalan-II keliling sekolah. Nak kenal-II sekolah baru la kan. Second day tu duduk dengan kawan masa orintasi. Waktu cikgu duduk bg ceramah, aku nak cakap-II sebenarnya, tapi tak boleh ah. Kena dengar apa cikgu cakap. Nanti tak faham pula :3 then kena tulis apa cikgu cakap~ Lol... Aku ni cakap mcm..............ba............ EHH, kantin dia pun, okay ah :D waktu nak beli makanan ape semua, woah.... Bapak ramai gila DOW... Tempat duduk pun full DOW.... Haih... Terpaksa la diet satu hari tuuu x'D dah la tuan kurus dah, diet pulak dah? Hish, no comment ~('.'~)

Third day, orintasi sampai pukul 10 lebih kot... entah tak ingat (last orintasi) lepas habis semua tu, kitorang dibagi kelas. Ada 6 kelas macam tu la kot.. My bestfriend, Amalina, kelas number 1A. Kelas pertama. Maklumlah, dia dapat 4A 1B. Aku 3A 2C ah :( C tu... Hm, takpe ah. Yang penting aku berusaha kan? Azam tahun baru ni juga, nak belajar bersungguh-sungguh untunk mendapat keputusan cemerlang (Y) aku kelas kedua, 1B. 1B= 1 Bersih. Bersih eh? Haha joke joke ^~^ aku dapat jumpa kakak angkat aku~ Sarah Diyya :D dia comel sangat~ cermin mata dia warna hitam. Memey nampak sesuai ah dengan dia. Lagi comel nampak ;D eee, comel gila ah muka dia ;). Ok, back to the topik...............

Waktu masuk kelas baru tu, aku duduk dengan Wahida new bestfriend ah kot :D ada gambar dia kat sidebar tepi uuuuu ~>.> meja berhabuk la kot. Lama dah kan tak guna ;D classroom tu still cantik ah ^^ tapi tak aci... Kelas 1A whiteboard, 1B blackboard ahhh ;'( then, Wahida jadi famous ah tu nanti 2 bulan 1 bulan lagi ke. Dia kan comel, putih, pandai apa bagai semua :'D aku pula jadi bangga utk dia XD aku rasa, dalam diam-II ada budak nak dekat dia la kot. Mana tak ye, dia kan comel apa bagai tu kan. Haa tu jela KOT. Okbaii senior[s] #CEHH ;) Eh, duduk sekolah tu selalu jumpa kakak aku Sarah tu :) comel k.

Beg berat yang kita pikul setiap hari, nanti lama-II jadi duit tau? #Cikgu cakap haha.

Thankyou to read my post. Xoxo

0 comments:

Post a Comment

Dah puas baca?
Baca sampai lebam?
Anyway, thanks. Do you mind to comment?
Loveyoulots♥